reede

sneeze dot com

When an illness knocks you on your ass, 
you should stay down and relax for a while 
before trying to get back up.

Ma olen jälle vaikselt omaette hullumas ja töö alla mattumas. Peale selle olen ma kuskilt endale mingi viiruse külge leidnud, nii et suurema osa eilsest ja tänasest olen veetnud ninani teki all mõnusate külmavärinatega. Peale paari tassi kuuma teed ja Frenadoli ( siinne super gripiravim) on juba olek enamvähem ( pea, silmad, kael,kõik võimalikud lihased jne jne ei valuta enam ja nina saab kasutada hingamiseks mitte tatistamiseks. Win!). 

Vanemate jõulupakiga saadetud Põhjala Teetalu teed Sinine Laguun ja Suvine Vaarikas on olnud nii mõnusad. Vaarikateed juues tuleb ikka täitsa suve tunne peale, kui maal sai vaarikapõõsastes mütatud. Peale selle on tegu 100% vaarikaga ehk siis see on viljalihaga tee. Pakk tundub alguses suhteliselt väike ja sees seda jahvatatud vaarikat ei tundu eriti palju olema aga tegelikult saab sealt pea 20 tassitäit teed! Sinine Laguun on eriti mõnus külmetusega juua kuna sisaldab münti! Paki peal on kirjas et sealt peaks saama 40 tassitäit teed. Mina  vist sealt nii palju päris ei saa sest mulle meeldib see tee natuke kangemana. Aga siiski soovitan mõlemat! Super teed, ei jõua oodatagi millal Eestisse saan ja paar pakki uusi maitseid endaga kaasa tuua! Panen siia ka lingi veebilehele kui keegi tahab lähemalt uurida: http://www.pohjala.eu/




Täna saan oma uue telefoni ka kätte nii et edaspidi saab siin ka rohkem pilte näha. Sama telefon mis mul mõned kuud tagasi ära varastati (Sony Xperia Z). S. saab endale Sony Xperia 3 nii et ehk saan mingi hetk isegi siin väikese võrdluse teha suurematest erinevustest jne.

Seniks aga, achoooh, head ööd

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar